zillen.blogg.se

Sladda gärna in här om du är nyfiken på att följa oss på vår minipension mitt Häng på vettvi! /Herr, fru & kids Zillén

Boracay (uttalas borack-aj på filipino)

Publicerad 2013-01-08 11:22:02 i Allmänt,

1 optimistisk tidsplan, 3 proffsiga flygresor, 1 galen taxiresa, 1 bumpig busstur, 1 vågig båttur, 1 gummibrännartur med tricycle, 1 polisledd guidning, 1 hjälpsam filipin, 1 rum utan aircondition och 2 tävlingsinriktade svennar slumrade trötta men nöjda på White beach/Boracay på Filippinerna.

/M & J

Kommentarer

Postat av: Linda Dala

Publicerad 2013-01-08 16:44:22

Va, är ni redan på Filippinerna? Damn. Tiden går fort (såväl i en campervan som för en mammaledig). :-) Ha tokmysigt nu! Filippinerna har det vackraste vatten jag någonsin sett (nu har jag i och för sig inte varit på Maldiverna dådå... ;-)).

Svar: Jepp! Tiden går fort, men vi njuter och det gör du också, förstår jag. :-)
Var va ni när ni va på Filippinerna?

Kram
Maria Zillén

Postat av: Linda Dala

Publicerad 2013-01-09 07:31:06

:-) Vi flög till Cebu, sydöst om där ni är nu. Åkte buss till ett ställe som hette Maya och sen båt till ön Malapascua.

Svar: Ah, det var det vi misstänkte. Vi valde mellan Boracay och Malapasgua, ett lämpligt inrikesflyg fick fälla avgörandet. Just nu bor vi lite väl busy, men vi har rekat en lite mer lugn strand, så vi byter nog om några dagar. Annars är allt tipptopp här! Har dock sett och läst om Malapasgua - verkar UNDERBART!
Sköt om er,

Maria & Johan
Maria Zillén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela