zillen.blogg.se

Sladda gärna in här om du är nyfiken på att följa oss på vår minipension mitt Häng på vettvi! /Herr, fru & kids Zillén

Blondes have more fun

Publicerad 2013-01-17 01:37:50 i Allmänt,

Jag lämnade Maria framför Buka-shake-ståndet att invänta våra drinkar (Buka-drinkarna är gjorda på kokosmjölk - note to self - vi gillar dom inte jättemycket visade det sig) och gick för att köpa vatten. Jag hann inte mer än vända ryggen till innan en amerikan kom fram till henne och inledde med att köra det gamla klassiska jag-är-synks-imponeras-av-mina-färdigheter-tricket. Amerikanen, vi kan kalla honom Brad la fram sitt game ungefär såhär.

Brad - Your from Sweden right?
Maria - Yeah! How did you know?
Brad - With that beautiful blonde hair if yours and the blue eyes that goes perfectly with the ocean.
Maria - Oh... Eh...
Brad - Your here on vacation.
Maria - Yes.
Brad - You work as a nurse.
Maria - No.
Brad - Lawyer?
Maria - No.

Här tvingas Brad överge sitt upplägg och byter till I'm-just-a-poor-boy-liret, men han inser ändå att han inte kan locka helt tomhänt.

Brad - So, what do you do?
Maria - I'm working as team manager in the financial department at a company called Swedish Games!
Brad - Oh, I'm just a teacher in South Korea, my salary could never afford to live here in these nice hotels. I'm on my way moving back to Chicago though. I have been saving up some money for a house. Now, I only need someone to share it with. You know, someone to marry. Maybe from Sweden?
Maria - Öh...
Brad - Are you married?
Maria - Actually...

Well, who can blame a guy for trying.
Inte minst med Maria i potten!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela